Harige olifanten & shemales - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jessie Frankhuizen - WaarBenJij.nu Harige olifanten & shemales - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jessie Frankhuizen - WaarBenJij.nu

Harige olifanten & shemales

Blijf op de hoogte en volg Jessie

19 September 2015 | Thailand, Chiang Mai

Woensdagmiddag 16 september hebben we weer het stadspark opgezocht, die van Chiang mai is mooier dan die van Bangkok. We huurden een matje voor €0,25 en hebben daar lekker in de schaduw gelegen. Hier in Chiang Mai zijn overal beauty salons waar je je kan laten masseren. We zochten op waar de beste zat en wilden daar naartoe gaan. Het was ver lopen buiten het centrum. Toen we zowat de enige toeristen waren die er rond liepen zijn we toch maar omgedraaid. Het begon ineens kei hard te regenen maar gelukkig was daar een tuk tuk die ons redde en naar het hotel bracht. In ons straatje zitten heel veel massage salons dus maar naar de overburen gegaan voor een traditionele Thaise massage. Amber kreeg een lief Thais vrouwtje en ik natuurlijk weer een man, ongemakkelijk... Gelukkig was ie 100% gay want het was een soort yoga, maar dan werd het door een ander gedaan. Alle spieren werden opgerekt en het kraakte behoorlijk. Ze konden voelen dat we al flink wat kilometers af hebben gelegd.
Even douchen en weer de deur uit want we gingen in een 'duur' restaurant eten aan de rivier, dit koste€15 per persoon. Hier durfde ik voor het eerst een rode curry te proberen, dit had ik beter niet kunnen doen. Mijn maag is sindsdien van streek dus voorlopig geen rode curry meer voor mij...
Donderdag 17 sept ging we naar Elephant Nature Park. Hier worden mishandelde olifanten opgevangen en in een soort natuur reservaat geplaatst, zij kunnen niet terug het wild in. Vele waren blind door de spotlights in het circus of waren getraumatiseerd door logging; sjouwen van te zware materialen. Ook was er een olifant die op een landmijn was gaan staan en daardoor een poot miste. Heel zielig hoe er in Thailand met de beestjes omgegaan wordt, ze worden ook als toeristen attractie gebruikt om op te rijden enz. Hier wordt de olifant heel gestresst en ongelukkig van. Olifanten hebben een heel goed geheugen waardoor ze de mishandelingen van hun eigenaren niet vergeten. In het Elephant Nature Park zorgen ze super goed voor de lieve beestjes. Wij mochten er dan ook niet op zitten, de baby's mochten we niet aanraken en de volwassen olifanten alleen vanaf de zijkant zodat ze ons konden zien. Het voelde heel gek, ze waren nogal behaard.
Verder mochten we de olifanten voeren, wat eten die veel! En we hebben ze gewassen. Ook hebben we ze zien zwemmen en spelen in het water. Daarna gingen ze zich meteen weer volgooien met zand zodat ze tegen de zon beschermd zijn. Bijzonder om dit allemaal van dichtbij te zien!
Donderdagavond gingen we naar de night bazaar, dit is een hele wijk met overal markt. Heel gezellig met live muziek, cocktails en vooral veel rotzooi. Ergens in de night bazaar was de welbekende ladyboy show. Ook dit was weer heel bijzonder hahaha. Een playback show met alleen maar travestieten en er zaten nog mooie tussen ook. We betrapten onszelf erop dat we een beetje 'jaloers' waren. Wat een strakke lijven en toch ook heupen en borsten, alhoewel ik denk dat er heel wat ingrepen aan te pas zijn gekomen ;).. Ik heb mijn ogen uitgekeken en we hebben ze heel hard toegelachen.
Gister, vrijdag 18 sept, gingen we voor het eerst de jungle in. Hier zijn we gaan ziplinen boven de bomen, rijstvelden en zelfs boven een waterval. Voor degenen die niet weten wat ziplinen is, klik op deze link: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=487219161447942&id=375702662599593&_rdr
Zo moesten we 35 keer van platform naar platform, gaaf! Het ziplinen werd soms afgewisseld met wankele bruggetjes of een vrije val recht naar beneden. Heb helaas geen foto's en filmpjes kunnen maken want het regende de hele dag super hard. We waren helemaal doorweekt maar hebben veel plezier gehad.
Terug gekomen in de stad was het nog steeds slecht weer. We zijn naar een massage salon gegaan die werk biedt aan ex-gedetineerden. Deze vrouwen krijgen zo de kans om geld te verdienen en een nieuw leven op te bouwen. Amber heeft haar benen laten harsen en ik heb een heerlijke voetmassage gehad, ik was helemaal zen. Helaas had ik nog steeds last van mijn buik dus gisteravond niet gegeten maar ik voel me vandaag al beter. Vandaag gaan we een scootertje huren om de omliggende dorpjes en watervallen te zien.

Tot snel! X

• 21 September 2015 - 15:52

Rob:

Hey Jes,
    fantastisch verhaal weer met hele mooie belevenissen :-)) en dat binnen zo korte tijd al.
    Ben dus nog steeds jaloers :-((
    En ja jou maag, misschen jou zwakke plek. Maar alle activiteiten maken dit meer dan goed.

Xxxjes papa

• 21 September 2015 - 19:55

Corry Van Glabbeek,:

Hoi Jessie

Leuke verhalen en belevenissen,het is jammer dat het zo vaak regent maar het droogt zeker snel op,en dan naar de masseur wat een verwennerij,(( ik zou ook wel eens lekker gemasseerd willen worden ))
    ik ben namenlijk niet zo fit de laatste weken.Let wel op wat je eet en drinkt Jes anders mis je straks het een en ander.Ik wil wel bellen ,maar dat lukt nog niet !
    Veel groetjes ook aan Amber.
    OMA XXX