Birthdayweekend - Reisverslag uit San Cristóbal de La Laguna, Spanje van Jessie Frankhuizen - WaarBenJij.nu Birthdayweekend - Reisverslag uit San Cristóbal de La Laguna, Spanje van Jessie Frankhuizen - WaarBenJij.nu

Birthdayweekend

Blijf op de hoogte en volg Jessie

26 September 2012 | Spanje, San Cristóbal de La Laguna

Buenas noches!

Helaas heb ik nog steeds geen internet, maar ik ben nu bij Felice op ziekenbezoek dus daar maak ik even misbruik van..

Ook heb ik geen telefoon meer door de grootste golf ooit afgelopen zaterdag. We gingen naar een super mooi strandje tussen de bergen, alleen de bustocht erheen was al top! We lagen echt te genieten van de omgeving op onze handdoekjes toen we plotseling in het water dreven en al onze spullen nat waren :( veel van de electronica heeft het helaas niet overleefd.. Maar gelukkig komt mama overmorgen en kan ze een nieuwe telefoon meenemen!

Dit weekend natuurlijk ook mijn verjaardag gevierd en het was echt geslaagd! Op zaterdagavond zijn we eerst met zijn 8en naar een tapasbar geweest waar om 12u voor me is gezongen inclusief sterretjes :) daarna zijn we met ze allen uitgegaan in 'Laguna's eind'.
Op mijn verjaardag zelf ben ik met amber gaan lunchen en hebben we wat terrasjes gepakt. Het was niet zo'n mooi weer dus ipv het zwembad zijn we naar het park in Santa Cruz gegaan, waar amber een siesta heeft gehouden en ik zoals gewoonlijk niet vooruitkwam in mijn boek..

Zondagavond was er een festival in de stad met tapas en heel veel sangria.. Gelukkig was er deze keer niet alleen maar spaanse muziek, maar muziek die wij ook begrijpen van internationale dj's ;) echt een super leuke avond gehad met Felice, Amber & Elisabeth!

Verder gaat nog steeds alles goed en ben vooral heel blij met mijn huisgenoten. Ik ga veel om met Elisabeth, het Duitse meisje. Doe veel gezellige dingen met haar! De Italiaanse huisgenoten zijn echt feestbeesten, heb nog geen avond meegemaakt dat zij thuis bleven. Maar ook met hun kan ik het goed vinden. De Italiaanse jongen is een van de beste koks ooit, ik hoef niet vaak te koken gelukkig!
Papa vertelde me gister dat hij naar de buffel ging om gamba's te eten en ik baalde er een beetje van dat ik niet mee kon.. Maar toen ik ontwaakte uit mijn siesta stond er een pasta met gamba's voor me klaar, hoe lief!!

Amber is maandag weer terug naar Madrid gegaan (zij doet daar ook een erasmusprogramma) en ik ben zeker van plan om haar nog een keer op te gaan zoeken daar! Ik kan namelijk als ik mijn verblijfsvergunning heb voor 20 euro op en neer naar Madrid :D

Maar eerst zijn mama&Annie aan de beurt, zij komen vrijdag namelijk al!Echt heel veel zin in:)) ze hebben een huisje met een prive zwembad gehuurd dus ik ga een weekje bij hun intrekken uiteraard.
Ook heb ik net gehoord dat papa en Moon eind november naar me toe komen, super leuk!!!

Van school begrijp ik nog steeds niet veel helaas. Ik ga morgen samen met Felice naar een prive lerares om te kijken of we bij haar lessen kunnen gaan volgen. We hebben al veel positieve verhalen over deze lerares gehoord dus waarschijnlijk ga ik daar de komende weken een paar uur per week heen.

Dat was het wel weer..

Hasta pronto! X

ps. mama neemt mijn camera kabeltje mee dit weekend dus dan kan ik eindelijk foto's uploaden :D


  • 26 September 2012 - 18:56

    Amber Kesselaer:

    Tenerife heimweeeee!

  • 28 September 2012 - 17:22

    Jeanne Frankhuizen:

    ha lieve Jes

    Wat een leuke verslagen schrijf je toch! We kunnen ze maar af en toe lezen omdat we geen internet
    hebben in France, maar nu zit ik in de Bieb aan de computer.
    Heb verder niet veel te vertellen. Alleen dat ik niet zeker weet of wij het goede (spaanse?) tel.nr.
    van je hebben?? Als het wel zo is, heb je als het goed is een smsje ontvangen van ons om te proberen.
    Wij gaan volgende week naar huis voor de winter. Andesr wil je dt misschine nog wel eens doorgeven??
    Nou lieve Jes, ik wens je heel fijne tijd toe met je mama en Annie en tot schrijfs. Heel veel
    liefs van Opa en Tante Jeanne xxx

  • 01 Oktober 2012 - 17:11

    Corry Van Glabbeek,:

    Hoi Lieve Jes,

    Hardstikke Leuk dat hele verslag op skype ,maar als ik het goed begrijp komt er niet veel van de studie terecht.Je bent dus van plan extra lessen te nemen in het spaans neem ik aan,en dat kost zeker extra geld,maar dan ga je maar minder feestbeesten.!!!!
    Je hebt daar dus al leuke vriendinnen Elisabeth die Duitse die is wat degelijker dat is duits eigen,een zeer goede eigenschap.
    Ik verneem juist van Simone dat je moeder met Annie vrijdag naar jou vertrokken zijn als ze mij dat hadden laten weten,had ik een presentje voor je verjaardag mee kunnen geven helaas mij word nooit iets verleld ik hoor net van Simone dat ze met je Vader in November naar je toe komen zo is het net of je niet weg bent en krijg je meer aandacht dan wanneer je thuis was gebleven,""of toch niet"" dat mag ik niet zeggen natuurlijk.
    Ik ben vandaag voor het eerst naar die DA VINCI kliniek geweesd niet fijn hoor 2.00 uur met zo'n masker op dat had jij gezien he,3 x 2 min.pauze en zo verder ,je zit met 12 personen in dat ding alles uit en een pak van daar aan.Ik ga met een taxi heen enterug.Ik dacht ik ga daar wel liggen slapen maar dat ging niet zo goed.
    Ik ga stoppen met m'n verhaal en wens je veel sukses toe en tot schrijfs !!!!

    Je Lieve OMA xxxxxx

  • 01 Oktober 2012 - 17:11

    Corry Van Glabbeek,:

    Hoi Lieve Jes,

    Hardstikke Leuk dat hele verslag op skype ,maar als ik het goed begrijp komt er niet veel van de studie terecht.Je bent dus van plan extra lessen te nemen in het spaans neem ik aan,en dat kost zeker extra geld,maar dan ga je maar minder feestbeesten.!!!!
    Je hebt daar dus al leuke vriendinnen Elisabeth die Duitse die is wat degelijker dat is duits eigen,een zeer goede eigenschap.
    Ik verneem juist van Simone dat je moeder met Annie vrijdag naar jou vertrokken zijn als ze mij dat hadden laten weten,had ik een presentje voor je verjaardag mee kunnen geven helaas mij word nooit iets verleld ik hoor net van Simone dat ze met je Vader in November naar je toe komen zo is het net of je niet weg bent en krijg je meer aandacht dan wanneer je thuis was gebleven,""of toch niet"" dat mag ik niet zeggen natuurlijk.
    Ik ben vandaag voor het eerst naar die DA VINCI kliniek geweesd niet fijn hoor 2.00 uur met zo'n masker op dat had jij gezien he,3 x 2 min.pauze en zo verder ,je zit met 12 personen in dat ding alles uit en een pak van daar aan.Ik ga met een taxi heen enterug.Ik dacht ik ga daar wel liggen slapen maar dat ging niet zo goed.
    Ik ga stoppen met m'n verhaal en wens je veel sukses toe en tot schrijfs !!!!

    Je Lieve OMA xxxxxx

  • 01 Oktober 2012 - 17:11

    Corry Van Glabbeek,:

    Hoi Lieve Jes,

    Hardstikke Leuk dat hele verslag op skype ,maar als ik het goed begrijp komt er niet veel van de studie terecht.Je bent dus van plan extra lessen te nemen in het spaans neem ik aan,en dat kost zeker extra geld,maar dan ga je maar minder feestbeesten.!!!!
    Je hebt daar dus al leuke vriendinnen Elisabeth die Duitse die is wat degelijker dat is duits eigen,een zeer goede eigenschap.
    Ik verneem juist van Simone dat je moeder met Annie vrijdag naar jou vertrokken zijn als ze mij dat hadden laten weten,had ik een presentje voor je verjaardag mee kunnen geven helaas mij word nooit iets verleld ik hoor net van Simone dat ze met je Vader in November naar je toe komen zo is het net of je niet weg bent en krijg je meer aandacht dan wanneer je thuis was gebleven,""of toch niet"" dat mag ik niet zeggen natuurlijk.
    Ik ben vandaag voor het eerst naar die DA VINCI kliniek geweesd niet fijn hoor 2.00 uur met zo'n masker op dat had jij gezien he,3 x 2 min.pauze en zo verder ,je zit met 12 personen in dat ding alles uit en een pak van daar aan.Ik ga met een taxi heen enterug.Ik dacht ik ga daar wel liggen slapen maar dat ging niet zo goed.
    Ik ga stoppen met m'n verhaal en wens je veel sukses toe en tot schrijfs !!!!

    Je Lieve OMA xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, San Cristóbal de La Laguna

Jessie

Actief sinds 21 Aug. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 8322

Voorgaande reizen:

11 September 2015 - 18 December 2015

Rondreis Zuid Oost Azië

26 Augustus 2012 - 26 Januari 2012

Studie uitwisseling Tenerife

Landen bezocht: